субота, 5. април 2008.

Preporod

Nije se rodila samo Dunja. Rodila se citava nova porodica. Rodili su se mama i tata. Rodila se gomila baki, prabaki, baba-tetki, deda, ujaka, deda-ujaka, razlicitih komplikovanih uloga, i jedna jedinstvena tetka.
Zasto komplikovane uloge? Na primer: moj ujak, koji je moje godiste takodje ceka bebu. On ce, cerki moje sestre, gorepomenutoj Dunji, biti deda ujak a njegova mama ce joj biti prababa-tetka. A posto smo mu sestra i ja vec sestricine, njegovom detetu cemo biti sestre. Bas slatko, imacu sestru mladju 30 godina :)
Nasli smo u porodici podosta slicnih zanimljivih rodjackih titula.
Povodom toga, setih se jedne price koju koristim na casovima kada se uci vokabular porodice:
(bazirano na istinitom dogadjaju :))
''Imam 24 godine i ozenjen sam udovicom od 42, koja ima kcer od 25 godina. Prirodno, ova mi je postala cerka.
Njom se ozenio moj otac.
Samim tim se on pretvorio u mog zeta, jer se ozenio mojom cerkom.
Tako mi je cerka postala mama, jer se udala za mog oca.
Zena i ja smo u januaru dobili dete.
To dete je postalo brat zene mog oca, tako da je ispalo zet mom ocu.
Za Bozic je zena mog oca dobila dete, koje u isto vreme meni dodje brat, posto je to dete mog oca, ali i moj unuk posto je to dete deteta moje zene.
Rezultat svega je da sam ja, sada, brat sopstvenog unuka, i posto znamo da je muz majke odredjene osobe - otac te osobe, ja sam sada otac svoje zene i brat svog deteta.
Po cemu sam, na kraju, ispao sam svoj deda.''

Нема коментара: