петак, 21. март 2008.

Proletanje

U duhu godisnjeg doba koje uvek najbrze prolece, valjda zato sto sve sto je slatko kratko traje - iako licno u to ne verujem, no volim se postapati starim narodnim, a ipak drzati oprecnog stava, resih i ja da proletim i kroz ovaj virtuelni kanal. Ne bi li se pundravac umorio. Visak snage u manjku vremena je obrnuto srazmeran kvalitetu oblikovanog dela proizislog iz pomenutog viska. Mada ni u to ne verujem. Ali posto u meni zive 2 osobe koje pokusavaju da se pomire ( mada ni u to ne verujem, jer mozda bas namerno pokusavaju da se posvadjaju ne bi li mi ucinile zivot zanimljivijim) primorana sam jos od malih nogu da mislim duplo. U oba pravca. Mada sam mozda i ovo slagala.
Elem, poklonimo se prolecu koje ima tako ironicno romanticno ime.
Bolje ga nasli!

Нема коментара: