петак, 21. март 2008.

IzokrEnuti svet ili izOkrenuti svet (akcija ili situacija)

Trebace mi pomoc nekih jacih dusa da izokrenemo svet. Da ga nezno uhvatimo odozdo i polako ispravimo. Nekom ce to izgledati pogresno jer se navikao na ovu sliku. Ali uvek ce nekom slika bockati oci jer ce patiti od ove ili one navike. E, tako nastaju sekte. Hihi.
Nego, htedoh izneti na svetlost dana ono cime me sputava stvarnost da se osetim zdravo.
Meni se ispunjavaju zelje! I kako ovo izustih, tako su me podisli zmarci i neki sujeverni strah da sam sada sebi zapecatila sudbinu time sto sam svoju tajnu istinu naglas izgovorila! I da ce se sada moj saradnik univerzum ipak okrenuti protiv mene! Da ce me mrko pogledati i zavrnuti slavinu lepih dogadjanja - jer, treba cutati o lepim stvarima! Ne treba ih podeliti sa svetom jer u svetu vrebaju mracne sile koje samo cekaju veselu vest nad kojom bi se nadvile i ugusile je! I uostalom, ako vec imas srece na nekom polju, cuti! Nemoj da se drugi zbog manjka iste osete lose! Ako ti se odskrinu neka obecavajuca vrata nemoj da zucnes! Nego, pukni u sebi od zelje da to podelis, jer nikad ne znas da li ti mozda i najbliza dusa u sebi krije krvolocnu zver koja ce ti oteti zalogaj! Tako nekako izgleda ovaj paranoicni danasnji zivot koji meni steze omcu oko vrata. I zato htedoh da viknem - da! Meni se ispunjavaju zelje i ide mi! Evo, od jutros su mi se vec dve ispunile! Sta da radim!? Pozelim i desi se! Da Bog pa oboleli svi od ove moje bolesti!
U isti kos nametnute tisine mozemo staviti i zaljubljivanje. Zaljubis se i osetis se najkrivlji na svetu! Upadnes u neku mrezu od hiljade u cvorove upetljanih pitanja 'Da li?' 'Kako?' 'Zasto?' Sve bi nesto da kazes, a ne smes jer mozda nije momenat, i mozda ces uplasiti tog nekog, i sta ako pogresno shvati, i sta ako si se prevario u proracunu!? Ili, ne daj boze, kazes sve sto mislis a ne naidjes na dragi engleski izraz feedback? Nego ostanes jadan gladan? Cista propast, je l'? I potrosis sate i dane premotavajuci situacije u kojima bi mogao nazreti skrivenu poruku koja bi ti olaksala mukotrpnu egzistenciju - ali je nema! Eto lepo, nema je, i, ako je nazres- izmislio si je!
Kad je jos majka priroda zakocila nesto sto treba da tece?
Zar nije divno cuti da se neko zaljubio? Evo meni se to desilo okruglo 5 puta u proteklih 365 dana i to iz sve snage. I nisam uspela da precutim ni jedanput! Pisem ljubavna pisma na tri jezika. Prijatelji mi vise ne veruju. Hihi. Sta da radim, u protivnom bih pukla. Mozda bi mi neki organ pukao. Sto ne dici malo moral dragoj nam osobi?
U ovom izvrnutom svetu je i jako bitno u odredjenim godinama uraditi odredjene stvari. Zavrsiti fakultet, udati se i napraviti decu. Ljudi u tridesetim su u kolektivnoj paranoji. Pogotovo oni koji nisu nasli srodnu dusu. Provlaci se jezivo pitanje: ' Je l' imas nekoga za mene?' Kao da se radi o pijaci i kili jabuka koje, eto, mozda uzmem ako nisu lose!?! Emancipovana lepsa strana populacije je prestravljena (opet u tisini) strasnim baukom zvanim Bioloski sat. Oslabljena jaca strana populacije je zbunjena u moru izbora i mogucnosti, svetlih poslovnih ponuda i silikonskih grudi. Najteza stvar na svetu postaje Odluka.
Bese to doba kada ljudi jednostavno nisu mogli da se odluce! Nisu imali snage. Ali zato su imali novca i mogli su da plate nekom da odlucuje umesto njih.
Razmisljam o novom zanimanju. Otvoriti agenciju za odlucivanje. Mada i to vec uveliko postoji upakovano u neke druge znanosti. Sva sreca.
Imamo sve oko nas.
Imamo previse!
I sad, naravoucenije- zasto se ona probudila i resila da pametuje?
Sto bi Gutovic rekao - mozda nekom bude od koristi.
Nadam se da ce svet poceti da priznaje.
Da gleda. Da oseca. Da se ne boji.

Нема коментара: