петак, 19. септембар 2008.

Sinulo

Izgleda da nam je svima u glavi svanulo od jutros... Šta učini zubato sunce posle par dana sivila. U ovom trenutku bih svima posavetovala da skoče na prozor (ne i kroz) i pogledaju 'light show' koji se upravo dešava: migoljeći se kroz oblake, sunce sporadično obasjava različite tačke u gradu i malopre je delovalo kao da je neko upalio tvrđavu, zatim zgradu preko puta moje, onda park... Snop svetla šeta. A nebo je ljubičasto.
Kaže mi đak da su mu jutros u prodavnici bele tenhike na pitanje da li imaju grejalicu odgovorili: novoprostigli kontigent je rasprodat pre pola sata. Kasno. Uvek neko profitira zahvaljujući smeni godišnjih doba. A ovog puta se smena desila kao da je neko raspalio leto nogom u stražnjicu i proderao mu se u lice: 'Briši leto! Otpušteno si! Pre vremena. Iako smo imali ugovor na određeno. Ne zanima me, drago leto, što si radilo preko mere. Ko je to od tebe tražio?' A jadno leto dalo sve od sebe, grejalo nas, pržilo kao nikad, kao da je napunilo 18 a ne 2008, 4000 milijardi ili više godina... Ko će znati da izbroji... Kao mlado momče u punoj snazi, purnjalo do preko 40 stepeni. E, nema kod majke prirode cile mile. Neka se prijavi na biro do sledeće godine.
Tako je to u makrokosmosu.
A u mikrokosmosu, možemo da zadržimo još nešto leta. Tamo smo mi ti koji dele otkaze i zapošljavaju. Dobro, ko provali kako. Hi. Ja sam otkrila da zepice, jorgan i topli krevet čuvaju leto u glavi. I nerad, Bogami.... :)

1 коментар:

MARIJA је рекао...

Odlazak ljeta još ignorišem uspješno, sad čekam Miholj da još malo odahnem!
I, da, ja zimu NEĆUU!